wtorek, 25 października 2011

a może by tak modelka? :)

Piszę tak rzadko! Przepraszam! Nie mam kompletnie czasu w tygodniu. Nie pamiętam czy wspominałam, ale marzy mi się kariera modelki. Nie chcę spędzić całego życia w tej branży, ale teraz czas licealny, początek studiów jak najbardziej. Już dwa lata temu miałam pierwsze swoje przymiarki - Agencja Modelek Gaga, niestey mój wzrost wtedy nie był odpowiedni. Teraz, gdy już jest powiedzmy dobrze, to nie wiem gdzie zacząć. W weekend prawdopodobnie będę miała robione zdjęcie, żeby móc cokolwiek powysyłać do różnych agencji oraz opublikować na maxmodels (strone gdzie można zapoczątkowac swoją kariere). Zobaczymy jak to będzie, ale nie skupiając się na mnie opowiem troche o "modelingu". Wielu ludziom wydaje się, że jest to bardzo łatwy zawód, no ale jak tak piszę to wiadomo, że jest na odwrót. Jest to praca tak ciężka, jak każda inna. Cały czas żyje też w nielichym stresie, ponieważ ciągłe castingi naprawdę mają na nią wpływ.Wymaga on naprawdę wielu poświęceń jak np:
  • dyspozycyjność. modelka musi potrafić "zostawić wszystko" i lecieć na zdjecia czy pokaz. 
  • trzymanie odpowiedniej diety. 
  • wykonywanie ćwiczeń
  • muszą być ciągle promieniejące życiem i uśmiechnięte, a ich życie osobite w jakiś sposób usystematyzowane. 
Jak widać życie modelki może nie jest usłane różami, ale na pewno w tym właśnie zawodzie można zrealizować się w pełni. W zamian za to dostaję sławe, prestiż i pieniądze. Taka osoba również musi umieć pokonywac swoje słabośći jak wstydliwość, nerwy, strach..
  Chciałabym opisać jeszcze prace modela, który powiem rzecze łatwo nie ma, wielu ludzi ocenia takiego mężczyzne jako słabego, niedojrzałego. Jak mi się uda to jutro przedsawię Wam jego pracę :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz