środa, 19 października 2011

Oj dawno nie pisał tu nic. Przepraszam.Wiem, że Was zaniedbała, ale liceum to jednak cięższy orzech do zgryzienia. Dużo dużo się u mnie dzieje. Jeśli chodzi o przyjaciół i drugie połówki oraz rodzine to coraz lepiej, ale nie tym się tu zajmujemy. Szperałam juz od początku września co będziemy nosiły. Muszę Wam powiedzieć, że wychwyciłam trend jesień/zima 2011. 
  • Przede wszystkim - luźne dluższe swetry  w kolorach - czerń, szarości, brązy i beże. 
  • Do tego obcisłe spodnie - też w tych kolorach - byle by nie obie rzeczy w tych samych, z wyjątkiem czerni. Wyśmienicie pasują do tego modne skórzane rurki, lub legginsy ze skórzabymi wstawkami. 
  • Ja osobiście ubieram do tego czarne zamszowe buty w western style za kostkę. Bardzo dobrze komponują się oficerki lub kalosze stylizowane na te buty. Jeśli chodzi o kolory - czerń, brązy.  
  • Moją słabością są wielkie szale - polecam! 
My kobiety nie ruszamy się bez torebki bo w końcu to tam mamy wszystko co potrzebne. Ja w tym sezonie kombinuje strasznie. Staram się utrzymywać kolorystykę raczej stonowaną, ale czasem biorę do czarnej stylizacji wielką żarówkowo żółtą torbę. To chyba tak, żeby sobie poprawić nastrój w pochmurne dni.

 1.River Island 2.Topshop 3.Topshop
 Skórzane legginsy & srebrny sweter - River Island, szary sweter - Topshop, Oficerki - Tommy Hilfiger.
 Genialne buty na codzień jak i na uroczyste wyjście - Topshop

 Sweter River Island,kalosze - Huntter oraz te moje buty co wspominałam - Gino Rossi

 Szaliki z River Island tzw kominy.

 Dodam jeszcze brązy i beże, ale to nastepnym razem  :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz